Bra att veta,

Chacha alla söta, det var meningen att jag idag skulle plugga på historia men istället fastnade jag på aftonbladet. Det var spciellt en artikel jag fastnade för, den handlade om att pensionärer har mer sex än yngre. Bra att veta lixom, det är ju verkligen sånt man vill veta. Samtidigt är det lite roligt att tänka sig att de har så lite fridtid att de ligger hemma hela dagarna. Det är ju bra att de har något att göra eller vad säger ni?
Jag är faktiskt på ganska bra humör idag, jag tror det beror på att jag vaknade kl 7 imorse och la mig i soffan och kollade sedan på vakna med de voice hela morgonen, sen vet jag också att jag har träning om en stund och då blir jag alltid lite extra glad.
Nä nu måste jag plugga och äta nåt innan träningen också. Jag spanar in senare.
Pusspuss.


2010-01-25 | 15:58:32 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karina

Fin blogg du har :D haha, til at pensjonister har mer sex enn yngre! xDD

2010-01-26 // 16:01:57
» A L E X A N D R A '

precis den info ja ville ha ;o

skoja som fan,

men de va väl trevligt för dom ;)

2010-01-26 // 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback