Back to court.

Chacha alla söta, har precis ätit lite mat. Slutade ganska tidigt idag men trots måste man som vanligt klaga lite, jag har liksom inte ens hunnit gå en vecka efter jullovet och jag är redan rikitigt skoltrött. Jag har varit skoltrött flera gånger under grundskolans tid men aldrig riktigt såhär, det känns som det aldrig tar slut och det enda man vill är att bara stanna hemma. Självklart går inte det då man har ganska höga förhoppningar på hur livet skall arta sig med yrke och liknande. Jag har ju sedan jag var runt 6-7år velat bli jurist eller kunna ta snäppet och lyckas ta mig in i advokatsamfundet för att kunna kalla mig själv advokat, dock har jag börjar fundera på om det verkligen är det jag vill. Det känns som att det är ett jobb som snabbt skulle tröttat ut mig men samtidigt tjänar man grova pengar. Men men det är som jag sagt tidigare bara till att bita ihop och köra igenom dessa tre år till att börja med.
Förövrigt har dagen varit rätt chill med matte och historia, mest repetition och som vanligt har jag sovmorgon på måndagar.

Nu skall jag snart börja byta om inför fotbollsträning som jag jag längtat efter under hela julledigheten, får se om det blir på planen eller om det bara blir löp/fys. Det känns som det kan vara ganska smart att börja med lite mer löpning eftersom det är säsongens första träning och de flersta har säkerligen förlorat en stor del av konditionen. Förhoppningsvis skall det inte ta allt för lång tid att träna sig tillbaka till konditionen man hade innan.
Nä nu måste jag pallra mig ifrån datorn.
Pusspuss<3


2010-01-11 | 17:43:12 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» laura:)

fan va söt:o

2010-01-11 // 21:31:26
» mst

godmorgon :)

2010-01-12 // 07:31:05
» pojkensgarderob.devote.se

Håller med dig till 100%, basen till allt gott är skor :P Allt bra annars?

2010-01-12 // 15:59:58
» frida ljungblad.

söt :o

2010-01-16 // 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback