1 Million, Paco Rabanne

Chacha alla söta, precis hemkommen och nyduschad efter en skön träning.
Jag såg att det var några som gissat på vad det var jag köpte tidigare idag och det var en som var to close to be true haha. Det var "Sanna" som gissade på ett antal saker men en av dessa saker var rätt, nämligen en parfym. Jag köpte den efterlängtade "Guldparfymen" från Paco Rabanne, parfymen heter 1 Million och flaskan har en riktigt coolt utseende. Ingen flaska man skäms för att ställa framme iaf. Det var längesedan jag tyckt att en parfym faktiskt luktat så gott.

Nu väntar en skål med fruktsallad men jag checkar in senare om jag orkar.
Pusspuss

Kärlek haha

"Guldtackan"

2010-01-21 | 21:07:35 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» malin

helt rätt parfym!

2010-01-21 // 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback