Göteborgskalaset

Nu är Göteborgskalaset slut för i år. Men det har varit en vecka av många grymma konserter, mycket vänner och en hel del skratt. Bästa dagen måste varit den då det började ösregna på kvällen, alla blev blöta men det var inte många som blev så blöta som jag och Rebecca. Mitt under en konsert startade vi ett tvåmanna vattenkrig vilket sedan höll på hela vägen ner längs avenyn, jag tror inte det var en enda vattenpöl som inte blev hoppad i. En riktigt go vecka helt enkelt.


2010-08-17 | 14:43:12 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

jag kommer och tänka på ushers låt OMG varje gång jag ser dig. ooohhh my goooosh! baby let me love you down. ggggaaaaaahhhhhhhhh du är så snygg!!!!

2010-08-17 // 14:48:18
» Anonym

hahahaha bra jämförelse, omg och christoffer, skulle kunna gå. låten handlar om en snygg tjej och christoffer är snygg hahaha. lite långsökt kanske...

2010-08-17 // 14:55:26
» Anonym

holymoly! är du snygg eller är du snygg?!!! <3

2010-08-17 // 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback